Tok med samarbeidspartnerne på aktiv tur til Loen

Helgen 10.-13. september samlet Brann 55 personer fra 30 bedrifter til en etterlengtet Kremmertur til Loen

Annonse:
  • Se bildeserie nederst i saken.

Gjennom Brann sitt eget B2B-nettverk, er Brann sin viktigste oppgave å skape verdifulle møteplasser for samarbeidspartnerne. Årlig samles partnerne til ulike samlinger, både faglige, sportslige og sosiale treff. Det blir arrangert turer til både inn- og utland, men grunnet koronapandemien har mange av arrangementene utgått den siste tiden. 

Nå var det endelig mulighet for å samles fysisk og ta en utvidet innenlandstur, med relevant faglig innhold og fokus på fysisk aktivitet.

Blant aktivitetene var kanalbåttur på Lovatnet, kano, sykkeltur og en luftig tur på Via Ferrata og i Skylift.

Lørdag kveld var alle også samlet for å se Branns 3–2-seier over Lillestrøm.

– Det var en fantastisk tur og det var flott å samle så mange partnere til en felles reise. At lørdagskvelden ble kronet med seieren over Lillestrøm gjorde turen komplett, og tilbakemeldingene fra de som var med har vært utelukkende positiv, sier leder for marked, kommunikasjon og bærekraft i Brann, Therese Andvik Rygg. 

Både nye og mer etablerte relasjoner melder tilbake om en svært verdifull tur der man også fikk utfordret egne grenser.

    Kremmerplassen er et «business to business»-konsept i Brann-regi. Hovedmålet er å skape nye salgsmuligheter til bedriftsmedlemmene, med et tydelig fokus på å hjelpe hverandre å lykkes.

    Slik oppsummerte to av partnerne turen: 

    – Tusen takk for en utrolig innholdsrik helg dere har gitt oss i Canon. Gjengen på Kremmerplassen er fantastiske, og jeg er mektig imponert over hvordan dere har tatt imot oss førstegangsreisende. Dere har inkludert, dere har delt og ikke minst dere har vært interessert i oss. Dere har vist oss samhold og viktigheten av å være i dette nettverket. Heia Brann, Jon-Ingar Mæland, daglig leder i Canon. 

    – Jeg har hatt gleden av å være med på Kremmertur flere ganger tidligere, i både inn- og utland.  Denne turen er for meg den desidert beste så langt. Det er alltid godt organisert, men balansen mellom B2B, relasjonsbygging, faglig opplegg, utfordringer og natur- og menneskelige opplevelser var denne gangen så bra det kunne bli. Takk, sier Torbjørn Torsvik, direktør i PWC.

      Annonse fra Eliteserien: