Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på det meste du måtte lure på.

Annonse:
Jeg har prøvd å få svar på det jeg lurer på i Branns chatbot, men jeg fikk ikke svar på mitt spørsmål. 

Chatboten er under stadig utvikling, og jo flere spørsmål den får – jo flere ting vil den bli lært til å svare på. Fikk du ikke svar på det du lurte på kan du ta kontakt med Brann på e-post [email protected]

Hvordan kan jeg kjøpe billetter?

Vi anbefaler deg å kjøpe billetter på vår nettside ved å klikke her. Du kan også kjøpe billetter i billettboden på kampdag.

Kampen jeg vil på ligger ikke ut. Når slippes billettene? 

Brann åpner stort sett salget til én og én kamp om gangen. Vanligvis åpnes salget til neste hjemmekamp, da den siste hjemmekampen er ferdigspilt. Det vil bli lagt ut saker for å lansere billettslippet til alle kamper. Kampen som allerede er for salg finner man her.

Vi er en større gruppe som vil på kamp. Hvordan går vi frem? 

Så kjekt dere vil på kamp. Send e-post til [email protected] så tar vi snarlig kontakt med deg.

Hvordan kan jeg kjøpe fordelsbilletter til BT 2-for-1?

Besøk medlemssidene hos de respektive organisasjonene og klikk på bestillingslenken for å kjøpe billetter til kamp.

Jeg ønsker partoutkortet mitt som et plastkort. Hva gjør jeg? 

Det koster 100kr og kan bestilles ved å sende e-post til [email protected]

Jeg har glemt/mistet noe på kamp. Hva gjør jeg?

Ved tap av eiendeler kan du sende oss en epost på [email protected] så svarer vi deg så snarlig vi kan. Vi har flere som rydder Stadion etter kamp og det kan derfor ta en dag før vi har fått inn alt. Vi svarer deg så fort vi kan og straks vi har funnet dine eiendeler. 

Jeg har spørsmål om faktura. Hvem kontakter jeg?

Lurer du på hvorfor du har mottatt en faktura eller har spørsmål om beløpet, ta kontakt med din kontakt i Brann.

Generelle faktura spørsmål kan sendes til vår økonomiavdeling: [email protected]

Er det mulig å leie lokaler på Brann Stadion? 

Send e-post til [email protected]

Hvordan kan jeg kjøpe VIP-plass på kamper? 

Ønsker du plass i restauranten eller på losjeplass til hjemmekampene våre tar du kontakt med Julie på epost: [email protected]

Hvordan finner jeg kontaktinformasjon til ansatte i Brann?

Klikk her for å finne kontaktpersoner i Brann. 

Hva har skjedd med Brannbutikken? 

Brannbutikken har blitt digital, og du finner Brann-produkter hos Unisport. På kampdager vil også Brannbutikken på Stadion være åpen, mer informasjon om åpningstider etc kommer i forbindelse med kampene. 

Kan jeg bruke ledsagerbevis på Stadion? 

Ja, det kan du. Men du må ha billett for å komme inn på Stadion! Send en e-post til [email protected], så legger vi det inn for deg.

Jeg har aktivitetskort. Hvordan får jeg ut billetter?

For å hente ut aktivitetskort-billetter kan du besøke billettboden på kampdag eller sende e-post til [email protected]

Jeg har flere Brannbrødposer. Hvordan kan jeg vinne premier på dem? 

Fyll ut informasjonen bak på posen og lever i boksen i Brannbutikken senest 15 min før kampstart. 

Hvordan kan jeg bli medlem i Brann?

Send en e-post til [email protected]

Kan jeg få en omvisning på Stadion

Det er mulig å få omvisning på Stadion. Kontakt Brann på [email protected]. NB: Det er ikke mulig med omvisning på kampdag. 

Annonse fra Eliteserien: