Frivillige i Brann

Branns kamper på Stadion hadde vært umulig å arrangere uten de fantastiske frivillige som legger ned en uvurderlig innsats for klubben. Her kan du bli bedre kjent med oppgavene de frivillige gjør på kampdag.

På hver hjemmekamp på Brann Stadion er det rundt 70-100 frivillige i sving. Oppgavene de gjør er alt fra å være vakter, lese billetter på inngangene, ta i mot gjester i VIP/restauranten og hjelpe publikum med spørsmål som dukker opp.

Gjennom alle år har de frivillige gjort en strålende jobb for Brann, og veldig mange har vært med i en årrekke.

Som frivillig i Brann får man ikke betaling, men man blir invitert på flere arrangementer gjennom året.

Brann er alltid på utkikk etter serviceinnstilte personer med hjerte i Brann, som ønsker å gjøre en innsats. Her kan du lese mer om hvordan man kan bli frivillig i Brann.

Lyst til å bli frivillig? Her er mer informasjon:

Du må være:

• Serviceinnstilt.
  • Pliktoppfyllende.
  • Kunne jobbe på kveldstid og i helger når det er kamp.
  • Være utadvendt.
  • Høflig.
  • Over 18 år.
  • Ha erfaring med lignende oppgaver eller erfaring fra kunderettet arbeid.
  • Leve opp til Brann sine verdier bry oss, målrettet, åpen og annerledes.

Klassiske kampdagsoppgaver vil være:

• Være verter inne på tribunene.
  • Være guider og vertskap på innsiden og utsiden av Stadion.
  • Har du skriveferdigheter, og ønsker å skrive kampsaker/spillerintervjuer?

Vertene våre sørger for å gi god service til supporterne, som å vise vei til rett inngang, til rett felt på tribunen og rett sete, vise vei til fasiliteter som toaletter og kiosker eller andre oppgaver som klubben trenger løst på kampdag.

Dette får du:

Dette er ikke betalt arbeid, men våre frivillige oppgir at det er lærerikt og kjekt. Du blir selvsagt invitert på kick-off før sesongen, avslutningsarrangement og lignende.

Ikke minst, så blir du en del av Brann-familien og får ta del i oppturer og nedturer sammen med oss.

De fleste rollene er slik at man kan følge med kampen inne på Stadion.

Er du interessert?

Send en e-post til [email protected] eller [email protected] og meld din interesse.

Fortell om deg selv og hva du kan bidra med.

Kanskje du har kompetanse innenfor et fag der vi trenger å forsterke oss? På Stadion er det ikke bare verter og vakter som trengs, så meld deg gjerne til tjeneste!

Om du er interessert i år bidra med å skrive kampsaker eller spillerintervjuer til brann.no, ta kontakt med medieansvarlig Thomas Brakstad på e-post [email protected]

Vi søker også etter frivillige som kan bidra under Brann 2 sine kamper. Meld fra til de samme kontaktpersonene om det er av interesse.