Sesongpartnerne skaper gode opplevelser på kampdag

Fire av Branns samarbeidspartnere går sammen for å gjøre kampene på Stadion til enda bedre opplevelser for publikum.

Branns bedriftsnettverk er like opptatt at stemningen på Stadion som andre deler av publikum. I år utgjør Frydenbø, Bergen Fiber, BOB og Sparebanken Vest Branns faste sesongpartnere.

Det skal publikum få glede av.

Sesongpartnerne tar blant annet felles grep for å gjøre fanzonen utenfor inngang 10 på kampdag enda bedre, blant annet med nye og artige aktiviteter for barnefamiliene.

Se hva som skjer i fanzonen før søndagens kamp

Nytt av året er blant annet «supporterverkstedet» med aktiviteter for barn og muligheter til å lage egne bannere.

Sesongpartnerne skal jobbe sammen for å skape gode opplevelser på kampdag. De kommer til å spille på lag med Bataljonen for å forsterke stemningen på Stadion. Ulike tiltak vil bli gjennomført gjennom sesongen, og på søndag blir det utdeling av flagg med Brann-sanger til barna ved inngangene.

Tiltrekke seg nye supportere

Konsernsjef i Frydenbø, Tor Christian Bringedal, tror sesongpartnerne sin tilstedeværelse på stadionkampene vil gjøre det enda kjekkere å gå på kamp:

- Frydenbø ønsker å bidra til en enda mer innholdsrik kampopplevelse for verdens beste publikum, og med enda mer fokus på familier og barn gjennom aktiviteter utenfor Stadion før kampstart, forteller han.

Bringedal håper og tror dette vil tiltrekke flere Brann-supportere, og forhåpentligvis rekruttere nye supportere blant den yngre garde.

- I tillegg er det gledelig at vi kan gjøre dette i samarbeid med Sparebanken Vest, BOB og Bergen Fiber, og at vi i fellesskap øker synlighet og tilstedeværelse med Brann før og under hver hjemmekamp, sier Bringedal.

Gjør som Branns sesongpartnere, vis deg frem på Stadion på søndag klokken 18.00.

Kjøp billetter

Annonse fra Eliteserien: