Partoutkortfornyelser for 2026-sesongen - alt du trenger å vite
Brann starter fornyelsen av partoutkort for sesongen 2026 mandag 1. desember 2025. I løpet av den første uken i desember vil de som har hatt partoutkort denne sesongen motta en e-post med lenke til din(e) reserverte plass(er). A-lag kvinner A-lag herrer
Allerede nå er det en fordel at du lager en profil hos billettleverandøren vår Ticketco. Der kan du bruke profilen din til å finne partoutkortet ditt senere, og bruke det gjennom sesongen neste år + europakampene nå i vinter hvis du har EuroPass!
Det gjør du ved å gå til https://brann.ticketco.shop/og trykke på MIN PROFIL.
Slik gjør du det etter du har fått e-post den første uken i desember:
I e-posten du har fått (etter 1. des) får du beskjed om at tilbud om fornyelse ligger klart på din profil. Logg inn på din profil i TicketCo med samme e-postadresse som du brukte for ditt partoutkort i 2025. Husk at du MÅ ha opprettet en profil først.
Du vil finne tilbudet under «Min profil» → «Reservasjon partoutkort 2026».
Gjør eventuelle endringer selv. Du kan velge vekk en plass, oppgradere fra barn til voksen eller voksen til honnør. (Du kan IKKE kjøpe flere plasser).
Betal innen fristen (senest 1. februar 2026 kl. 23:59) for å sikre din plass. Etter fristen vil plassen gå videre til de som står på venteliste (mer info kommer til de på venteliste i 2026).
Fordeler med partoutkort:
Fast plass på Brann Stadion gjennom hele sesongen i Eliteserien eller Toppserien. Garantert plass på 16. mai og alle utsolgte kamper i Eliteserien.
Som alltid er det mye billigere med partoutkort enn å kjøpe enkeltbilletter til hver kamp.
Forkjøpsrett til cup-kamper, europakamper og andre arrangementer i Brann-regi.
Eksklusiv 10 % rabatt i Brannbutikken.
Rabatt på partoutkort i Toppserien for kvinner
- Årets lagbilde (må hentes på Brann Stadion ukedager når det er klart i midten av sesongen).
I tillegg mottar du Branns nyhetsbrev som gir deg gode tilbud og ferske nyheter gjennom sesongen.
Salg til de på venteliste:
Hvis du ikke hadde partoutkort i 2025 eller ønsker ny plass, vil vi åpne fortsalg til de som står på venteliste når fornyelsen er ferdig. Mer info kommer i 2026.
Takk for at du støtter klubben i ditt hjerte – vi gleder oss til sesongen 2026!
Priser for sesongen 2026 - Eliteserien for menn
Kategori | Priser |
Barn | 1100 |
Premium barn (SBN/Fjordkraft) | 3100 |
Voksen | 3500 |
Sparebanken Norge Premium Voksen | 5250 |
Fjordkraft Premium Voksen | 4900 |
Store Stå | 2800 |
Store Stå Ungdom | 1300 |
Premium Honnør (SBN/Fjordkraft) | 4100 |
Honnør | 1800 |
Priser for sesongen 2026 – Toppserien for kvinner
Kategori | Priser |
| Voksen | 1400,- |
| Barn/Honnør | 800,- |
| VIP-SPV | 4500,- |
FAQ
Det er viktig at du registrerer deg med samme e-postadresse du har brukt tidligere, og med samme kontaktinformasjon. Har du flere profiler kan du velge å slå disse sammen.
Tilbudet om å fornye ditt sesongkort vil ligge i din Brann TicketCo-profil i løpet av første uken i desember (altså fra mandag 1. desember). Opprett gjerne profilen allerede nå, slik at du enkelt kan fornye ditt sesongkort når du får mailen.
Hvordan opprette en Brann-profil i TicketCo
Gå inn på https://brann.ticketco.shop/
Klikk “Logg inn” øverst i høyre hjørne (eller i meny).
Velg “Registrer deg” og legg inn dine detaljer (her er det viktig at du bruker samme e-postadresse som du har brukt til å kjøpe sesongkort tidligere).
Når du har registrert deg, vil du motta en e-post fra TicketCo der du må verifisere e-postadressen din. Du kan også verifisere e-post og telefonnummer via profilen din.
Du har nå opprettet en profil! Her kan du se dine tidligere kjøp og ditt sesongkort.
Spørsmål og svar
Hvorfor står det "sesongkort" noen steder og ikke partoutkort?
Det er fordi TicketCo, til tross for å være bergensbasert, også selger partoutkort for mange andre norske klubber og det er kun Brann som kaller det for partoutkort.
Hvor finner jeg innlogging på TicketCo?
Denne finner du på https://brann.ticketco.shop/
Hvor på profilen min finner jeg reservasjonen min etter 1. desember?
Når du klikker på "hjem" på brukeren din så vil det ligge der.
Jeg får ikke registrert bruker, det står at e-postadressen allerede er registrert.
Hvis du får beskjed om at e-posten din allerede er registrert, trykk "glemt passord" og følg instruksene.
Jeg trykket på "Husker du ikke passordet ditt?" men får ingen e-post?Sjekk først om denne har havnet i søppelpost/uønsket, hvis den ikke er der og du ikke får logget inn, send en e-post til Brann eller TicketCo.
Hvordan verifiserer jeg min konto?
Når du har opprettet din bruker så klikker du på ditt navn øverst til høyre (eller i meny), klikk på «min profil» også trykker du på bekreft-knappen som er ved siden av din e-postadresse. Når du har gjort dette riktig vil du få et bekreftelsesmerke bak din e-postadresse!
Jeg ønsker å endre billetten min fra barn til voksen eller fra voksen til honnør – hvordan gjør jeg det?
Gå inn på profilen din etter 1. desember. I tilbudet vil du se mulighet til å endre billettypen din. Velg riktig kategori (barn/voksen/honnør), så blir endringen oppdatert.
Merk at dette IKKE kan endres etter du har betalt - du må altså gjøre det før du betaler.
Kan jeg flytte plass til et annet sted på Stadion?
Du kan kun fornye ditt partoutkort med samme tribune/sete som forrige sesong. Hvis du derimot har et sterkt ønske om å bytte plass, kan du betale ditt partoutkort og sende mail til [email protected]. Vi tar kontakt med deg etter betalingsfristen 1. februar om det er noe ledig.
Hvordan kan jeg fjerne et partoutkort fra reservasjonen min?
I tilbudet ditt finner du en «fjern»-knapp ved siden av billettene. Trykker du på denne, fjernes setet fra reservasjonen. Merk at dette ikke kan reverseres, og setet blir gjort tilgjengelig for andre.
Jeg har partoutkortabonnement - hva skal jeg gjøre?
Ingenting. Betal hver måned og sjekk at kortet ditt ikke har løpt ut.
Trenger du mer hjelp?
Om du har spørsmål rundt billetter og partoutkort kan du sende en mail til [email protected]