Ny samarbeidsavtale mellom Brann og BT

Bergens Tidende har forlenget avtalen sin som samarbeidspartner for tre nye år. Den nye avtalen gjelder ut 2023.

Annonse:
  • Toppbilde: BT er godt synlig på Stadion, blant annet på LED-bannerne rundt banen. 

– Gjennom vårt godt etablerte samarbeid med Brann spiller vi på lag og styrker hverandre. Brann er en fremtredende del av kulturen og identiteten i Bergen og er viktig for bergensere, vestlendinger for øvrig og for Bergens Tidende. Derfor ønsker vi å fortsette det gode samarbeidet gjennom en langsiktig og ny avtale, sier merkevareansvarlig i Bergens Tidende, Cathrine Vange Grindheim.

I den omfattende avtalen med BT inngår blant annet ulike aktivitetsdager, betydelig synlighet på Brann Stadion, egen losje og billetter. BT har vært en av Brann sine samarbeidspartnere i en årrekke.

Fordeler for abonnenter

Et viktig punkt i avtalen er at BT kan tilby sine abonnenter fordeler på Stadion.

– Vi er glad for at vi gjennom denne avtalen kan gi verdifulle fordeler til abonnentene våre. Noen av fordelene er to for en, utdeling av billetter gjennom konkurranser og egne arrangement for abonnenter. Det er viktig å ha en møteplass for annonsørene våre og det får vi også gjennom denne avtalen, sier Vange Grindheim. 

Og legger til: 

– Bergens Tidende gjør det mulig for bergensere og vestlendinger å være informerte og engasjerte samfunnsborgere. Aldri før har Bergens Tidende hatt flere abonnenter og denne høsten nådde vi 82.946 abonnenter. Hver dag leser 236.000  BT, så vi har en stor rekkevidde for å skape interesse og engasjement for Brann. 

Koronapandemien har rammet mange, og for Brann sin del har begrensningene knyttet til antallet tilskuere på kamp påvirket økonomien hardt. Derfor er det ekstra gledelig med avtaler med samarbeidspartnere som blir forlenget. 

– Brann og BT har stått sammen i en årrekke, og for Brann er det viktig å ha et samarbeid mellom to store merkevarer på Vestlandet. Det betyr ekstremt mye for Brann at BT har valgt å forlenge avtalen i en tid som er veldig krevende økonomisk for klubben, sier leder for marked, kommunikasjon og samfunnsansvar i Brann, Therese Andvik Rygg. 

BT Fordel Side_Brann_980x550_1

 

Annonse fra Eliteserien: