Frydenbø gir bort 1000 billetter til søndagens kamp

Frydenbø fyller 105 år, samme dag som Brann møter Stabæk på Stadion. De ønsker seg magisk Stadion-stemning i bursdagspresang, og gir 1000 billetter til Brann-supporterne.

Annonse:
  • Toppbilde: Benjamin Vorland Andersrød. Hovedbildet er tatt under Branns 113-årsdag som ble markert i hjemmekampen mot Kristiansund. 

Oppdatert: Alle gratisbillettene er utsolgt. Man kan fremdeles kjøpe billetter her.

– Vi tenkte på hvordan vi skulle markere bursdagen vår, og hva er vel bedre enn fullt trøkk på Stadion. Derfor har vi kjøpt 1000 billetter på Frydenbø-tribunen, som vi vil gi ut til supportere som vil være med å skape stemning på tribunen, sier Knut Herman Gjøvaag, konsernsjef og tredje generasjons eier i Frydenbø. 

Frydenbø er en av Branns fire tribunepartnere, og på Frydenbø-tribunen samles de syngende supporterne. Det er også her Store Stå holder til. 

– At Frydenbø vil feire sin bursdag med å hjelpe oss å fylle Stadion i helgen, er vi utrolig takknemlig for. Vi har mange fantastiske partnere, og Frydenbø har vært med oss i mange år, sier kommersiell leder i Brann, Therese Andvik Rygg. 

Kampen mot Stabæk spilles søndag 17. oktober klokken 17.00. Det er på dagen 105 år etter at Frydenbø ble stiftet. 

– Vi har mobilisert lenge for å få flest mulig på Stadion til de viktige kampene som kommer utover høsten, og det er strålende at Frydenbø vil hjelpe oss på veien, sier leder i Bataljonen, Erlend Vågane. 

– Dette er fantastisk initiativ fra en av våre store og langsiktige partnere. Stemningen og støtten fra publikum var avgjørende for at vi slo Kristiansund i forrige hjemmekamp. Engasjementet fra tribunen blir viktig i kampen om tre poeng på søndag, sier Brann-trener Eirik Horneland. 

NB: Alle gratisbillettene er nå utsolgt. 

Billetter kan fremdeles kjøpes her.

Om Frydenbø

  • Frydenbø Group, et familieeid konsern med fem forretningsenheter; INDUSTRI, BIL, EIENDOM, MARINE og NXT.

  • Konsernet har totalt 550 medarbeidere og omsatte i 2020 for kr 3,2 mrd.

  • Strategiske fokusområder: kundereise, team, lønnsomhet og bærekraft.

  • Visjon: «Vi skal skape verdier gjennom kvalitet og service i verdensklasse».

  • Frydenbø har vært stolt sponsor av Sportsklubben Brann i snart tjue år.

Annonse fra Obos-ligaen: