Farger Stadion rød i serieinnspurten

Branns sesongpartnere tar enda flere grep for å bidra til at stadionopplevelsen blir unik.

Annonse:

Det er Branns samarbeidspartnere Frydenbø, Bergen Fiber, BOB og Sparebanken Vest som er årets sesongpartnere. De har gjennom hele sesongen skapt god stemning med ulike tiltak både i fanzonen utenfor Stadion før kampene og inne på Stadion.

Nå gjenstår fire kamper i en spennende høstsesong, og det skal ikke mangle på engasjement fra sesongpartnerne i innspurten. Ett synlig grep er at barn som går på kamp får sitt eget Brann-flagg med Brann-sanger på baksiden ved ankomst.

I tillegg blir det flaggborg rundt hele banen før søndagens oppgjør mot Lillestrøm, og trolig på flere andre høstkamper også.

I videoen under ser du noe av aktiviteten våre sesongpartnere har stått bak:


- Målet vårt har vært å gjøre kampopplevelsen enda bedre, og vi har hatt spesielt fokus på de yngste. Flagg på tribunene skaper stemning, samtidig som barna kan lære seg de mest kjente Brann-sangene. Vi bidrar litt til «oppdragelsen» av en ny generasjon Brann-supportere, sier administrerende direktør Tore Nyhammer i Bergen Fiber på vegne av sesongpartnerne.

Får ros fra Brann

Bergen Fiber står også bak avstemmingen av Branns beste spiller på hjemmekampene, samt at de driver aktiviteter i fanzone. Målet deres har vært å gjøre Bergen sitt eget fiberselskap enda bedre kjent blant bergenserne gjennom synligheten på Stadion.

- Ingenting engasjerer bergenserne slik Brann gjør, og som Bergens eget fiberselskap ønsker vi å støtte dette engasjementet i vår iver etter å ha de mest fornøyde kundene. Vi utvidet samarbeidet i 2018 for å støtte det arbeidet Brann gjør for å lage gode stadionopplevelser, fortsetter Bergen Fiber-sjefen.

Saken fortsetter under bildet fra fanzone:

BERGEN FIBER står blant annet bak fotballdarten i fanzone.
BERGEN FIBER står blant annet bak fotballdarten i fanzone.

Branns kommersielle leder, Camilla Schutz, synes måten sesongpartnerne har tatt grep for å skape enda bedre stadionopplevelser for publikum er strålende:

- Sesongpartnerne våre har bidratt til at fanzonen virkelig begynner å finne sin form. Den gjør Brann-kampene enda mer attraktive for barnefamiliene. Tiltakene for å skape stemning og aktivitet inne på arenaen før kamp, i pausen og under selve kampene har også løftet arrangementene våre, roser hun. 

Triksekonge i fanzone

Nå håper sesongpartnerne at alle kler seg i rødt, henter frem supportereffektene sine og bidrar til å skape en fin ramme rundt de gjenstående kampene og skikkelig trøkk fra tribunene.

- Sammen kan vi gi spillerne den støtten de fortjener. La oss farge Stadion rød i serieinnspurten og vise både motstandere og TV-seere hjemme at Brann Stadion er unik, oppfordrer sesongpartnerne.

De ulike aktivitetene i fanzone fortsetter. Til helgens kamp er det hentet inn en fotballtrikser i toppklasse, nemlig Sondre Aksnes fra Os som skal delta i trikse-EM om to uker.

Denne helgen markerer starten på høstferien, så kampstart klokken 20.00 på søndag burde ikke være noe problem. Fanzonen åpner 18.00.

Kjøp billetter

Annonse fra Eliteserien: