
Farger Stadion rød i serieinnspurten
Branns sesongpartnere tar enda flere grep for å bidra til at stadionopplevelsen blir unik. Video
Det er Branns samarbeidspartnere Frydenbø, Bergen Fiber, BOB og Sparebanken Vest som er årets sesongpartnere. De har gjennom hele sesongen skapt god stemning med ulike tiltak både i fanzonen utenfor Stadion før kampene og inne på Stadion.
Nå gjenstår fire kamper i en spennende høstsesong, og det skal ikke mangle på engasjement fra sesongpartnerne i innspurten. Ett synlig grep er at barn som går på kamp får sitt eget Brann-flagg med Brann-sanger på baksiden ved ankomst.
I tillegg blir det flaggborg rundt hele banen før søndagens oppgjør mot Lillestrøm, og trolig på flere andre høstkamper også.
I videoen under ser du noe av aktiviteten våre sesongpartnere har stått bak:
- Målet vårt har vært å gjøre kampopplevelsen enda bedre, og vi har hatt spesielt fokus på de yngste. Flagg på tribunene skaper stemning, samtidig som barna kan lære seg de mest kjente Brann-sangene. Vi bidrar litt til «oppdragelsen» av en ny generasjon Brann-supportere, sier administrerende direktør Tore Nyhammer i Bergen Fiber på vegne av sesongpartnerne.
Får ros fra Brann
Bergen Fiber står også bak avstemmingen av Branns beste spiller på hjemmekampene, samt at de driver aktiviteter i fanzone. Målet deres har vært å gjøre Bergen sitt eget fiberselskap enda bedre kjent blant bergenserne gjennom synligheten på Stadion.
- Ingenting engasjerer bergenserne slik Brann gjør, og som Bergens eget fiberselskap ønsker vi å støtte dette engasjementet i vår iver etter å ha de mest fornøyde kundene. Vi utvidet samarbeidet i 2018 for å støtte det arbeidet Brann gjør for å lage gode stadionopplevelser, fortsetter Bergen Fiber-sjefen.
Saken fortsetter under bildet fra fanzone:
.jpg)
Branns kommersielle leder, Camilla Schutz, synes måten sesongpartnerne har tatt grep for å skape enda bedre stadionopplevelser for publikum er strålende:
- Sesongpartnerne våre har bidratt til at fanzonen virkelig begynner å finne sin form. Den gjør Brann-kampene enda mer attraktive for barnefamiliene. Tiltakene for å skape stemning og aktivitet inne på arenaen før kamp, i pausen og under selve kampene har også løftet arrangementene våre, roser hun.
Triksekonge i fanzone
Nå håper sesongpartnerne at alle kler seg i rødt, henter frem supportereffektene sine og bidrar til å skape en fin ramme rundt de gjenstående kampene og skikkelig trøkk fra tribunene.
- Sammen kan vi gi spillerne den støtten de fortjener. La oss farge Stadion rød i serieinnspurten og vise både motstandere og TV-seere hjemme at Brann Stadion er unik, oppfordrer sesongpartnerne.
De ulike aktivitetene i fanzone fortsetter. Til helgens kamp er det hentet inn en fotballtrikser i toppklasse, nemlig Sondre Aksnes fra Os som skal delta i trikse-EM om to uker.
Denne helgen markerer starten på høstferien, så kampstart klokken 20.00 på søndag burde ikke være noe problem. Fanzonen åpner 18.00.