Bli med på innsiden av Brann – i samarbeid med Telia

Sammen med vår digitale hovedpartner Telia, skal vi lansere en YouTube-serie som skal vise våre supportere livet på innsiden av Sportsklubben Brann. Se første teaser-klipp her.

Annonse:

Gjennom sesongen skal vi følge livet på innsiden av klubben sammen med spillerne, trenerne og administrasjonen i Sportsklubben Brann.

Serien skal vise de i andre situasjoner og settinger enn der man vanligvis ser dem på TV. Resultatet kommer på Brann sin YouTube-kanal og i Telia sine kanaler, med mål om å gi et større innblikk i hva som skjer i klubben.

Det viktigste en fotballklubb gjør, er 2x45 minutter hver helg. Men mellom hver kamp er det veldig mye annet som skjer bak kulissene. Treninger, oppdrag, treff med samarbeidspartnere og supportere og mye annet.

Interessant innhold for Brann-supportere

–  Vi ønsker å skape noe som engasjerer og er interessant å se på for våre supportere. Tidligere har vi fått mange innspill og lignende forespørsler, men når Telia kom på banen og ønsket å gjøre dette sammen med oss, føles det veldig naturlig og riktig for oss å gjøre dette nå. Det forteller leder for marked, kommunikasjon og bærkraft i Brann, Therese Andvik Rygg, til Brann.no.

– Vi bidro til å lansere Brann-appen med blant annet Telia Replay og stadion-WIFI for å skape en bedre kamp- og supporteropplevelse. Neste steg er å kunne formidle unike historier fra innsiden av Brann til alle som er glade i og bryr seg om klubben. Jeg gleder meg stort til å følge sesongen gjennom denne serien, sier Audun Bryn, Sponsorsjef i Telia Norge. 


Se en liten smakebit her:


Husk å abonnere på vår YouTube-kanal for å få varsling når første episode kommer.

Annonse fra Obos-ligaen: