Brann-partner med VM-suksess

Branns samarbeidspartner Avery Dennison NTP har levert kvalitetslogoer til samtlige nasjoner under fotball-VM.

Annonse:

NTP er fast leverandør til Brann, og produserer alt av merker, fra Brann- og Sparebanken Vest-logoen til nummer og navn på draktene til spillere og supportere.

Men bedriften fra Indre Sogn er stor internasjonalt også, og i sommerens fotball-VM i Russland har de fått en kontrakt som blir lagt merke til.

- Vi har produsert begge armmerkene, FIFA-merke og Fair Play-merke, på trøyene som samtlige spillere og dommere benytter, forteller Tom Dyrdal, daglig leder hos Avery Dennison NTP.

I tillegg er over 80 prosent av deltakernasjonene kunder hos Avery Dennison gjennom bestilling av egne merker, som spillernummer eller logoer.

Scorer høyt på miljø

Bedriften er kjent for sitt miljøfokus i kombinasjon med god kvalitet som gjør at produktene fungerer hver eneste gang og holder vask etter vask. Det er selve årsaken til at NTP er blitt verdensledende i sin bransje.

For Dyrdal er det gledelig å se at bedriften gjør seg bemerket både internasjonalt og nasjonalt.

- Vi jubler for Branns serieledelse i den flotte Nike-drakten som vi har hatt gleden av å jobbe med. Så topper vi dette med fotball-VM der våre produkter dominerer. Det er gode tider, forteller Dyrdal. 

Saken fortsetter under bildet av Brann-drakten som NTP leverer alle logomerker til:

Nike 2017.JPG

I Brann blir NTP sin suksess lagt merke til:

- NTP sin suksess med VM-draktene forteller oss nok en gang at de leverer kvalitetsprodukter. Dessuten er det viktig for oss å bruke en aktør som fremmer miljø på en så god måte som NTP, sier kommersiell leder i Brann, Camilla Schutz.

Lover nyheter til høsten

Hun opplever at leveransen til Brann er like viktig som de store internasjonale bestillingene som tikker inn til fabrikken i Indre Sogn:

- NTP er alltid rask med leveringen enten det er et lite antall eller større mengder.

-  En annen ting med NTP er at de hele tiden tenker nytt og utfordrer oss. Innenfor logoer og måter å personliggjøre drakter og supportertøy på, er mulighetene uante, fortsetter Schutz.

Sammen med Nike, Torshov Sport og NTP jobber Brann med flere nyheter som skal lanseres utover høsten.

Annonse fra Eliteserien: