La Brann-podcasten markedsføre din bedrift

Brann-podcasten «Gullet ska hem» hjelper din bedrift til å nå et spennende publikum via en sterkt voksende kanal.

Annonse:

Interessen for podkast i Norge øker stadig, og man ser økning i de fleste aldersgrupper. Podkast-annonsering gir en unik mulighet for historiefortelling sammenlignet med andre medium, og stadig flere oppdager dette.

Brann lanserte sin egen podcast i fjor. Gjennom 18 episoder av «Gullet ska hem» ble folk bedre kjent med Brann-spillere, trenere, ledere og ikke minst supportere. Vi forsøkte å komme under huden på gjestene våre og fortelle historiene som du ellers ikke hører andre steder.

Nå lanserer vi noen spennende annonseflater for annonsører der man kommer tett på lytterne via en kilde de selv har valgt å høre på.

- Når annonsører produserer relevant og godt innhold for podcaster, så blir det lyttet til. Undersøkelser viser at lytterne søker unikt innhold når de hører podcaster, og at de hører på reklamen som er tilknyttet en podcast, forteller kommersiell leder i Brann, Camilla Schutz.

GULLET SKA HEM

  • Branns offisielle podcast

  • Christoffer Schjelderup er programleder

  • 18 episoder i 2018

  • Planlegger nye episoder i 2019. 30 minutter pr episode

  • 47.665 har hittil lyttet på episodene. Peakene var på lanseringsdagene

  • 88 prosent av dem som hørte podcasten i Apple podcasts (iPhone sin podcastspiller) abonnerte på podcasten i appen

Kvinner og menn er like interesserte i podcaster. Aldersgruppen 20-44 er den største lyttergruppen og rundt halvparten av lyttergruppen bor i storbyer.

Tilbyr ulike annonsepakker

Schutz forteller at Brann tilbyr ulike pakker for bedrifter som markedsfører produktene sine via «Gullet ska hem»-podcasten.

Man kan «eie» en episode og all markedsføringen tilknyttet den:

  • Logo-profilering i artikler på Brann.no når episoden lanseres
  • Partner fremkommer i tekst som partner av denne episoden
  • Episoden lanseres i egnede Brann-kanaler som Brann.no, Facebook og nyhetsbrev
  • Man får også en liten videosnutt til bruk i egne interne og eksterne kanaler
  • Pris: 25.000 kr

Man kan alternativt «eie» en egen fast Brann-spalte i hver episode
og markedsføringen av den:

  • Partner fremkommer i tekst som eier av den faste spalten
  • Man får to-tre korte videosnutter til bruk i egne interne og eksterne kanaler
  • Pris: Gis på forespørsel 

- Sammen med vår podcastpartner Mainstream hjelper vi bedriftene med å løse deres behov, slik at tilstedeværelsen i podcasten gir det ønskede utbyttet, forteller Schutz.

Brann planlegger nye episoder av «Gullet ska hem» inn mot sesongstart.

Ønsker du å bli presentert for mulighetene, kontakt oss!

 

Annonse fra Eliteserien: