Støtt talentutviklingen med din grasrotandel

Grasrotandelen gir Brann viktige inntekter til satsingen på egne talenter.

Ved inngangen til 2022 var det 1962 spillere hos Norsk Tipping som har registrert Brann som mottaker for sin grasrotandel.

Bidraget fra Grasrotandelen ble 1,35 millioner kroner i 2021, og med dette er Brann-Akademiet en av de største mottakerne av Grasrotandelen i Norge.

Det er vi svært takknemlige for, og vi sørger for å bruke hver eneste krone til det beste for talentarbeidet i klubben og hordalandsfotballen for øvrig.

Dette er nemlig midler som kommer hele hordalandsfotballen til gode. Brann har valgt å styre inntektene fra Grasrotandelen til arbeidet med å utvikle unge spillere i Brann og andre klubber i fylket vårt, blant annet gjennom satsinger som Lerøy Brann-akademiet som startet opp i januar 2014.

Grasrotandelen sikrer også at klubben har kompetente trenere for alle yngre lag, og disse deler stadig sin kompetanse med andre klubber i regionen.

Beløpet vi mottar er derfor av stor betydning for at Brann kan ha en faglig sterkt akademi med ressurser til å være et lokomotiv for fotballen i vår region.

Slik gir du Grasrotandelen

De som velger å gi Grasrotandelen sin til Brann gir syv prosent av det de spiller for til Sportsklubben sin talentsatsing. Det blir satt av penger til grasrotmottakeren din for hvert eneste spill du leverer uten at det reduserer innsatsen din.

Norsk Tipping på nett: Klikk deg inn på Sportsklubben Brann. Her er det enkelt knytte seg til.

Hos kommisjonær:  Be kommisjonæren sørge for at Brann mottar din grasrotandel.

Takk for støtten!