Bli medlem i Brann

Vi ønsker deg som medlem i Sportsklubben Brann.

Sportsklubben Brann er en selveiende og frittstående organisasjon med utelukkende personlige medlemmer. Klubben er medlem av NIF gjennom Hordaland idrettskrets, hører hjemme i Bergen kommune, og er medlem av Bergen idrettsråd.

For å bli medlem må man akseptere og overholde klubbens og overordnede organisasjonsledds regelverk og vedtak, samt ha gjort opp eventuelle økonomiske forpliktelser til klubben og andre organisasjonsledd i NIF. Klubbens lover i sin helhet kan leses her.

Medlemsåret i Brann er fra 1. januar til 31. desember.

Som medlem har du disse fordelene:

• Stemmerett på årsmøtet.
  • 10 prosent rabatt på ordinære varer i Brannbutikken (NB: Gjelder ikke nettbutikk, men den fysiske butikken som er åpen på kampdag).
  • Branns eget nyhetsbrev sendt til din epost.

Ønsker du å bli medlem?

Søknad om medlemskap gjøres enklest gjennom Norges Idrettsforbunds nettside Min Idrett (opprett bruker første gang).

Faktura for ditt medlemskap vil bli tilsendt så snart du er registrert i vårt medlemsregister.

Her er de gjeldende satsene for de ulike kontingentene:

Barn      250 kr

Voksen     500 kr (f.o.m. kalenderåret man fyller 15 år og får stemmerett i klubben)

Honnør    100 kr*

Livstidsmedlemskap            10.000 kr

Æresmedlem                       0 kr

Treningsavgifter pr sesong:

Brann Ung  850 kr

Akademiet          10.000 kr

Veteran  600 kr

* På årsmøtet 2017 ble det vedtatt at kategorien honnørmedlem ikke blir opprettholdt, men det har ikke tilbakevirkende kraft på dem som allerede er honnørmedlem.

Har du spørsmål, ta gjerne kontakt med oss direkte på [email protected]

Takk for at du ønsker å ta eierskap i Sportsklubben Brann!